مرورگر مفهومی اپرا نئون (OperaNeon)

مرورگر مفهومی اپرا نئون (OperaNeon)

1395/10/30
دسته بندی:

 

مرورگر مفهومی اپرا نئون(OperaNeon) معرفی شد

اپرا نئون رابط کاربری جدیدی دارد که در برگیرنده یک صفحه استارت است و از تصویر بک گراند دسکتاپ کاربران ساخته می شود. این نسخه همچنین بخش های دیگری شامل ساید بار با پلیر موزیک، گالری تصاویر و دانلود منیجر دارد. تب بار تصویری نئون نیز امکان تغییر دادن تب ها را فراهم می کند و نشان می‌دهد که کدامیک از آن فعال است.


علاوه بر این، یک سیستم هوشمند داخلی هم برای اپرا نئون در نظر گرفته شده است که کار مدیریت تب ها را بر عهده دارد و مواردی که بیشتر از بقیه مورد استفاده قرار می گیرند را در بالا نمایش می دهد و تب هایی که کمتر به کارتان می آیند را در بخش انتهایی اش.

 

مرورگر مفهومی اپرا نئون

 

یک آپشن ویدیویی پاپ آپ نیز برای این مرورگر طراحی شده است که به کاربران امکان می دهد در زمان مشاهده صفحات دیگر به تماشای ویدیو بنشینند.گالری این مرورگر نیز قابلیت ویژه ای دارد که به کاربران امکان گرفتن اسکرین شات و کپی صفحات وب را می دهد تا در صورت نیاز در زمان های آتی از آنها استفاده نمایند.به لطف مد تقسیم صفحه نمایش نیز که برای نئون در نظر گرفته شده کاربران امکان مشاهده صفحات در کنار یکدیگر را خواهند داشت.

در نظر داشته باشید که نئون قرار نیست جایگزین نسخه استاندارد اپرا شود بلکه برخی از امکاناتش در آینده به آن اضافه گردند. علاوه بر این امکان دانلود نسخه رایگانی از آن برای کاربران ویندوز و مک در سایت opera فراهم شده است.

 

 

آیتیسا
آیتیسا

آیتیسا بیش از یک دهه است که در حوزه های مختلف برنامه نویسی تحت وب در حال فعالیت می باشد و نمونه کارهای بسیار متعددی انجام داده است.

آخرین مقالات

مقالات مرتبط

نظرات کاربران

کد امنیتی

تماس بگیرید

09130929477

شماره موبایل خود را وارد کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند