چگونه گوشه نمایشگر را در گوشی های اندرویدی گرد کنیم؟

چگونه گوشه نمایشگر را در گوشی های اندرویدی گرد کنیم؟

1395/12/25
دسته بندی:

اگر نگاهی به گوشی یا تبلت اندرویدی تان بیندازید به طور معمولی آنچه مشاهده می شود، در قالب یک مستطیل است. یعنی گوشه ها کاملا زاویه دار است اما اگر نسبت به ظاهر گوشی خود کمی حساسیت دارید می توانید این گوشه زاویه دار را به یک منحنی زیبا تبدیل کنید. بدین منظور امروز  این  روش را به شما آموزش می دهیم و به شما می‌گوییم که با چه نرم افزار و از چه طریقی می توانید این گوشه را به یک منحنی شیک تبدیل کنید. با ما همراه باشید:

نرم افزار Cornerfly

نرم افزار Cornerfly همان ابزاری است که به شما کمک می کند ظاهر گوشی را کمی تغییر داده و حالت آن را از گوشه ای زاویه دار به یک حالت منحنی شکل مطابق شکل بالا تبدیل کنید.

ابتدا این اپ را نصب کنید. برای نصب نرم افزار Cornerfly برای نسخه اندروید اینجا را کلیک کنید.

گرد کردن گوشه نمایشگر

بعد از این که این برنامه اندرویدی را نصب کردید، باید آن را اجرا نمایید. بعد از اجرا اولین کاری که باید کنید این است که از فعال بودن system overlay مطمئن باشید بدین منظور وارد Accessibility service شوید و از آن جا Cornerfly را فعال کنید. وقتی این گزینه را فعال کنید باید یک پیغام نمایشی ok را هم بزنید و بعد از آن، به عقب برگشته و چک باکس گزینه دوم را بزنید تا این مرحله به اتمام برسد.

گرد کردن گوشه نمایشگر

گرد کردن گوشه نمایشگر

گرد کردن گوشه نمایشگر

در ادامه باید مرحله آخر برای منحنی کردن گوشه های اندروید خود طی کنید. وارد نرم افزار شده و اطمینان حاصل کنید که top-right corner فعال است.

نکته  این است که اگر گوشی شما دارای نوار ناوبری های مجازی باشد، این ابزار نمی تواند گوشه زاویه دار آن را به طور اتوماتیک به منحنی تبدیل کند و باید این کار را به صورت کاملا دستی انجام دهید.

گرد کردن گوشه نمایشگر

از طرفی اگر رنگ پس زمینه اپ ها با رابط کاربری اصلی گوشی همخوان نباشد، نمایی زیبا به نمایش نخواهند گذاشت پس سعی کنید در استفاده از این اپلیکیشن این محدودیت ها را در نظر داشته باشید.

حالا اگر قصد دارید از این نرم افزار بیشتر استفاده کنید و شخصی سازی های عمده تری روی آن صورت دهید می توانید، وارد بخش Application از نرم افزار شده و مشاهده کنید که چه برنامه هایی با رنگ پس زمینه هم خوانی ندارند. برای این نرم افزارها قابلیت فعال بودن اپلیکیشن را غیرفعال کنید و در نهایت از تداخل ها جلوگیری کنید

گرد کردن گوشه نمایشگر

بدین صورت می توانید از ظاهری زیبا برای نمایشگر گوشی خود لذت ببرید و آن را به دیگران پیشنهاد دهید.

گرد کردن گوشه نمایشگر

برای زیباتر کردن گوشی اندرویدی تان تا کنون چه روش هایی را دنبال کرده اید؟ تجربیات خود را با ما در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

 


منبع: گویا آی تی

آیتیسا
آیتیسا

آیتیسا بیش از یک دهه است که در حوزه های مختلف برنامه نویسی تحت وب در حال فعالیت می باشد و نمونه کارهای بسیار متعددی انجام داده است.

آخرین مقالات

مقالات مرتبط

نظرات کاربران

کد امنیتی

تماس بگیرید

09130929477

شماره موبایل خود را وارد کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند