جلوگیری از انتقال ویروس از فلش مموری به رایانه

جلوگیری از انتقال ویروس از فلش مموری به رایانه

1395/12/16
دسته بندی:

در دنیای تکنولوژی امروز استفاده از برخی از ابزار های الکترونیکی از جمله فلش بسیار ضروری می باشد ، بطور مثال می خواهید یک فایل رو از دوستتان بگیرید یا اینکه می خواهید یک فایل رو در کافی نت پرینت کنید بهترین وسیله برای به همراه داشتن فایل های ضروری فلش USB می باشد ، در حقیقت می توان گفت فلش یکی از ابزار ضروری کاربران کامپیوتر مخصوصا دانشجوها است .

استفاده از این ابزار الکترونیکی و گجت پر کاربرد با مشکلاتی هم روبرو است، یکی از این مشکلات انتقال ویروس ها و بد افزار ها هنگام نقل و انتقال اطلاعات در یو اس بی فلش ها است، بطور مثال زمانی را در نظر بگیرید که می خواهید فایلی رو از یک دوست بگیرید  تنها راهش استفاده از یو اس پی و یا استفاده از ایمیل است ، در روش ایمیل مشکلی برای شما وجود نخواهد داشت، اما برای فایل های بزرگ دیگر نمیتوان از این روش استفاده کرد پس مجبورید از فلش استفاده بکنید، اگر کامپیوتر دوستتون دارای آنتی ویروس آپدیت باشد خیالتون راحت خواهد بود اما اگر نبود مطمئنا در این میان با انتقال فایل مورد نظر احتمالا در صورت وجود ویروس در کامپیوتر دوستتان این ویروس و بد افزار هم به فلش شما انتقال خواهد یافت .

ویروس

در هنگام انتقال فایل به کامپیوتر خودتان مطمئنا اگر آنتی ویروس در سیستمتان نصب نباشد ویروس ها وارد سیستمتان خواهند شد ، گاهی اوقات حتی آنتی ویروس ها هم این بد افزار ها را شناسایی نمیکنند در اینگونه موارد باید از نرم افزاری که امروز براتون معرفی خواهیم کرد استفاده بکنید. این نرم افزار USB Guardian نام دارد ؛ یک گجت مفید برای محافظت از سیستم شما در مقابل ویروس ها و بد افزار های فلش یو اس بی می باشد.

منبع : سایت زوم تک

آیتیسا
آیتیسا

آیتیسا بیش از یک دهه است که در حوزه های مختلف برنامه نویسی تحت وب در حال فعالیت می باشد و نمونه کارهای بسیار متعددی انجام داده است.

آخرین مقالات

مقالات مرتبط

نظرات کاربران

کد امنیتی

تماس بگیرید

09130929477

شماره موبایل خود را وارد کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند